Wednesday 26 February 2014

Khidmat Pelanggan

Khidmat Pelanggan

Perkhidmatan pelanggan adalah keutamaan pertama dan utama untuk perniagaan kami. Kami bangga pada memastikan para pelanggan menyedari apabila kita akan berada di sana untuk menjalankan kaji selidik kami dengan memanggil sebelum meninjau dan memastikan pelanggan kekal bermaklumat semasa keseluruhan pembangunan.

Dari saat pelanggan memasuki premis kami, dia dijunjung dan meminta keperluan mereka. Kami kemudian merujuk pelanggan serta-merta kepada juruukur yang akan terus menemubual mereka dan memberi nasihat mengenai keperluan mereka. Kami telah menyediakan kerusi menunggu yang selesa dan sejuk dispenser air minuman untuk keselesaan pelanggan . Off jalan Tempat letak kereta boleh didapati dengan jarak minimum untuk kemasukan bangunan. Kami sentiasa mempunyai juruukur di pejabat untuk mengendalikan sebarang pertanyaan telefon dan pengunjung pertanyaan. Kami dapat pekerjaan untuk memenuhi tarikh akhir yang diubahsuai yang diperlukan oleh pelanggan semula program . Premis baru kami pada 14 Enid Street Tweed Heads yang akan membolehkan kemudahan bilik lembaga dan persekitaran yang lebih selesa .

Jika boleh , kami membenarkan pelanggan kami untuk bertemu dan membincangkan perkara-perkara dengan orang yang menjalankan kerja mereka untuk membolehkan jumlah pemahaman yang keperluan mereka dan untuk membincangkan cara-cara yang berbeza yang kerja boleh dikendalikan.

Kami mempunyai juruukur yang sama menjalankan kerja yang betul melalui dari awal hingga akhir di mana mungkin dan ini membolehkan hubungan untuk membina dengan mandur atau utama kerja yang memastikan juruukur itu dengan sepenuhnya perubahan dan keutamaan kerja. Ini telah terbukti sebagai satu cara yang penting untuk menarik kerja yang berterusan .

Tahap peralatan kami adalah tinggi dan sehingga tarikh dengan kemajuan teknologi terkini dan ini memastikan kecekapan di tempat kerja melalui keputusan yang lebih cepat atau lebih baik dan membolehkan kita untuk menceburi bidang kepakaran di luar 'norma' .

Kami sedar bahawa kerja-kerja kami diiktiraf kerap yang bagaimana sempurna pasak diletakkan dan cara ia dikenal pasti. Kami memastikan bahawa pasak kami sentiasa menegak dan bertanda dengan pasak tambahan sesuai dengan syarat-syarat seperti rumput tinggi dan pasak penunjuk ditanda dengan pita berkelip terang dan kami gembira untuk juruukur untuk berjalan kerja dengan pelanggan setelah selesai.

Kami menyediakan pelbagai kepakaran untuk menjalankan kajian melalui pembangunan tanah dari peringkat perancangan untuk isu tajuk baru.


Kami mempunyai perancang dalaman bekerja rapat dengan pengurusan perniagaan dan juruukur kita tidak bekerja untuk apa yang dikenali sebagai jam biasa tetapi bukan seperti yang diperlukan untuk memastikan keperluan pelanggan dipenuhi.

No comments:

Post a Comment